teisipäev, 5. oktoober 2010

Programmeerimise konkurss õpilastele

Tiigrihüppe Sihtasutus kuulutab välja  programmeerimise konkursi „Teadjaks läbi mängu“, kuhu ootab osalema õpilasi kolmes vanuserühmas. Konkurss kestab 20.09 - 01.12.2010.


Konkursi eesmärgiks on anda õpilastele võimalus luua endale ja teistele mängulisi abivahendeid õppimiseks. Sel aastal on suund võetud ettevõtluse ja majanduse poole. Tarkuse omandamine ei pea alati toimuma läbi õpikute ja õpetajate, traditsioonilisel moel. Teadmiste omandamine arvutil ja läbi mängu võib olla samuti kaasakiskuv ja õpetlik. Miks mitte mängida, kui ka niimoodi võib õppida. 

Ootame seekord noortelt programmeerijatelt mänge arvutile või ka mobiiltelefonile, mis on seotud majandusvaldkonnaga. Näiteks võiks programmerida abivahendeid eurode kalkuleerimiseks, eelarve planeerimiseks, investeerimise õpetuseks, maksude arvestuseks jne. Võimalusi on palju – tuleb vaid fantaasial lennata lasta.

Konkursile on oodatud osalema kolmeliikmelised meeskonnad kolmes vanuserühmas:
1. Põhikoolide õpilased
2. Gümnasistid
3. Üliõpilased

Mängude sisu ja tehnoloogiline alus on vabalt valitav. Mäng peab olema interaktiivne ja võimaldama kasutajal omandada teadmisi ettevõtluse ja majanduse valdkonnas. Mängu kogupikkus või esimese vahetaseme (LEVEL) pikkus võib olla kuni 5 minutit, ning mängu lõppedes peaks mängija saama tagasisidet oma edusammude kohta.

Valminud mänge hindab ekspertidest žürii. Parimate mängude autoritele ja nende juhendajatele on auhinnad välja pannud Tiigrihüppe Sihtasutus. 

Konkursile registreerumine käib läbi veebilehe: www.daniel.ee/prog-2010


Lisainfo:
Aimur Liiva
Loodusteaduste 
ja tehnoloogia valdkonna juht 
Tiigrihüppe Sihtasutus
tel. 6550 290



Kommentaare ei ole: